Trutnovinky na našem serveru
Zdroj: Trutnovinky, Zobrazit celý článek
Výraz, který vznikl jako složenina dvou anglických slov, moustache (knír) a November (listopad), symbolizuje měsíc, jenž je věnován pěstění krásného kníru. Ten se pak stává chodícím a mluvícím billboardem, který má za cíl upozornit na problémy v péči o mužské zdraví. Zaměřuje se hlavně na prevenci rakoviny prostaty. V České republice na ni umírá každoročně kolem 1275 mužů. K akci se v rolích Mo Bros, tedy bratrech v kníru, připojují známí umělci, sportovci nebo politici. Letos jsme se rozhodli podpořit tuto charitativní kampaň i v naší firmě. Holící strojky vytáhli a shodili vousy redaktor Michal Bogáň a UX/UI designer Petr Novák, kteří si ode dneška po dobu 30 dnů budou pod nosem tvarovat kníra. Pánové, jdete do toho s nimi? Někteří z vás už nám po výzvě přes facebook své startovací fotky oholených tváří poslali a tímto bychom chtěli vyzvat i další. Pošlete nám vaše fotky na michal@trutnovinky.cz a ty pak zveřejníme na našem webu. V případě, že v mobilu používáte například aplikaci Instagram, můžete k obrázkům zadávat i hashtag „movemberTU“, který bude označovat skupinu trutnovských kníračů. Ondřej Horyna Karel Kubec Michal Schreiber (bog, pac) michal@trutnovinky.cz
Trutnovinky na našem serveru
Zdroj: Trutnovinky, Zobrazit celý článek