Trutnovinky na našem serveru
Zdroj: Trutnovinky, Zobrazit celý článek
Podle XY je facelift skutečně podařený. „Vůz má opravdu velkou řadu nejmodernějších vychytávek. Kdo si potrpí na automatické asistenty a hlídače, bude nadšený,“ říká o vyladěném hatchbacku a kombíku vedoucí prodeje Juraj Sucháň.Design: v exteriéru upravené linie, v interiéru estetičtější barvyPrvní pohled patří samozřejmě autu jako celku. Inovovaný Auris zaujme maskou chladiče, novým nárazníkem a upravenými linkami světlometů. Tisková zpráva automobilky popisuje optické snížení těžiště a rozšíření postoje. „Nás na celkovém vzhledu Aurise asi nejvíc baví nárazník. Velký nasávací otvor je zajímavě spojený s orámováním mlhovek,“ popisuje XY.Uvnitř vozu je dbáno především na pohodlí s příklonem ke sportovnímu designu. Modernizovaný Auris má palubní desku vizuálně odlehčenou, potěšitelné je použití hodnotnějších materiálů a atraktivněji zbarvených plastů. Řidiči ocení čisté a uniformní podsvícení přístrojů a ovládacích prvků. Dva tubusy s budíky rozděluje barevný multifunkční displej.Motor: nový čtyřválec 1,2T a turbodiesel 1,6 D-4D„Nahlédeme-li pod kapotu, můžeme u upraveného Aurise najít buď přeplňovaný přímovstřikový benzinový 1,2T nebo nový turbodiesel 1,6 D-4D. První nabídne 116 koní, maximální rychlost 167 km/h a spotřebu 4,7 litru/100 km. Druhý vyvine 111 koní, maximálku 190 km/h a spotřebuje 4,1 litr/100 km,“ vysvětluje vedoucí prodeje Juraj Sucháň. Zákazníky ale také zajímá, jak moc je auto hlučné a jestli dobře sedí v zatáčkách. „Podle našich zkušeností je hluk uvnitř nového typu vozu určitě menší než dřív. Značný podíl na tom nese více zvukové izolace. A to nejen zdola, svou roli sehrává i tlumení aerodynamické hlučnosti. Pokud jde o komfort jízdy, zlepšil se jak na rovině, tak při vjezdu do zatáček,“ uvádí vedoucí prodeje Juraj Sucháň.Smysly: zabránění nehodě, rozpoznávání značekTo, co bylo dříve hudbou daleké budoucnosti, stalo se pro Toyotu Auris samozřejmostí. Sada Toyota Safety Sense umí mezi jinými samočinně přepínat dálková světla, hlídat jízdní pruhy nebo rozpoznávat dopravní značky. To vše v rámci takzvaného pre-crash, tedy systému snah zabránění nehodě. Balíček aktivní bezpečnosti obsahuje i laserový radar či optickou kameru. V případě rizika střetu umí auto úplně zastavit z třicetikilometrové rychlosti, pokud jede do 80 km/h, dokáže zmírnit následky kolize.Prostor: hatchback do města, kombi na daleké cesty„Kdo hledá auto se skutečně obřím kufrem, neudělá s Aurisem 2015 chybu,“ vyzdvihuje vedoucí prodeje Juraj Sucháň skutečně velkou přednost kombíku Auris Touring Sports. Jak by taky ne. Unikátních 600 litrů volného prostoru přímo vybízí k naplnění kufru až po okraj a cestě za dobrodružstvím.
Trutnovinky na našem serveru
Zdroj: Trutnovinky, Zobrazit celý článek