Domů

Jak získat zakázku v luxusním resortu na Maledivách? Kontakty, reference a dlouholetá partnerství

Maledivy jsou složeny z 19 korálových ostrovů, které se rozkládají na dalších zhruba 1196 ostrůvků ležících v Indickém oceánu. Na mapě bychom je hledali asi 500km od Indie, směr jihozápad. Právě tady necelé dva roky v tropických podmínkách realizovala trutnovská firma GAST-PRO jednu ze svých největších zakázek. Resort VELAA ISLAND PRIVATE RESORT  vznikal pod taktovkou silného českého investora a proto společnost GAST-PRO, která se v České republice v oboru vybavení pro gastro provozy řadí mezi jedničky, měla větší šanci v tendru zvítězit. Václav Flandera, který zakázku bere za jeden ze svých životních gólů, vysvětluje, co vše bylo zapotřebí k vítězství: „Obrátilo se na nás architektonické studio, se kterým jsme v minulosti realizovali řadu zakázek s poptávkou na zpracování prováděcí projektové dokumentace s vizí následné dodávky technologií. Na základě projektu jsme pak byli osloveni přímo investorem do výběrového řízení na dodavatele zařízení.  Rozsáhlého a složitého tendru se zúčastnila celá řada renomovaných společností z celého světa a proto pro nás byl úspěch v soutěži nejen velkou satisfakcí, ale i přijetím značné odpovědnosti a závazku“. Jaké ale bylo pracovat v takto odlišném prostředí a jak se museli zaměstnanci na náročné podmínky a situaci adaptovat? Prvním oříškem byla pro firmu administrativa. Kompletace všech dokumentů a výstupů v angličtině. Studium zahraničních právních předpisů, přepravních a celních dokumentů a dalších listin nutných pro ošetření zakázky. Další nesnadný úkol představovala logistika, do které patří zejména koordinace stavebních a instalačních příprav. A to v naprosto odlišné zemi s jinými kulturními hodnotami a jazykem. Zakázkou byl luxusní hotelový resort, tudíž byly požadavky na dodávku a montáž nadstandardní ve všech ohledech. Atypické materiály a nevšední design, který bylo nutné dodržet i u gastro zařízení. Montáž a následné zprovoznění jednotlivých složek provozu, což je jedna z činností servisu, který GAST-PRO nabízí, včetně zaškolení profesionálního mezinárodního kuchařského týmu bylo sice poslední, za to výživnou třešničkou na dortu. „Každým dnem jsme očekávali překážku, kterou nebudeme schopni překonat, ale nakonec jsme vše zvládli a dotáhli do úspěšného konce“ Resort je projektovaný pro cca 150 hostů, o které pečuje 250-300 osob personálu. Kompletní realizace i se zaučením kuchařů trvala zhruba tři roky. Za úspěchem GAST-PRO stojí i fakt, že tamní restaurace ARAGU na ostrově aspiruje na Michelinské hvězdy a resort byl vyhlášen nejlepším a nejlépe vybavených resortem na Maledivách. Václav Flandera tvrdí, že důležité je dělat byznys s vidinou dalších budoucích obchodních partnerství. Nejlepší pro obchod je podle něj nejen kvalitní péče a co nejkomplexnější servis, ale i šíření dobrého jména mez klienty a partnery. Řada kontaktů pak přijde sama. Propojování byznysu s dalšími subjekty rozšiřuje partnerskou základnu a to spolehlivě rodí nové zakázky. „Dnes, se snažíme každou zakázku realizovat s vidinou následného obchodu. Nejlepší zákazník je ten, který se vrací. Ideální je, pokud si nás navíc všimne někdo z dalších partnerů podílejících se na zakázce.“ Placený článek

Trutnovinky na našem serveru

Zdroj: Trutnovinky, Zobrazit celý článek