Domů

Přijímání a vyřizování žádostí o byt

Zobrazení: základní, rozšířené, úplné

3. Pojmenování (název) životní situace

Přijímání a vyřizování žádostí o byt

4. Základní informace k životní situaci

Žádost o byt formou výběrového řízení, sociální byt, přechod nájmu bytu.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Žadatelem jsou fyzické nebo právnické osoby.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Žadatel podá písemnou žádost příslušnému orgánu obce, jež je dále řešena dle Občanského zákoníku nebo "Zásad č. 1/2018 pro postup při pronájmu obecních bytů".

7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace

Žadatel podá písemnou žádost na podatelnu MěÚ.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Bytové oddělení Odboru majetku města MěÚ Trutnov.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Osobní doklady.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Příslušné tiskopisy (žádost o přidělení sociálního bytu, výběrové řízení na nájem bytu, přechod nájmu bytu) jsou k dispozici na odd. bytů, na inforecepci MěÚ a na webových stránkách MěÚ. 

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Žádné poplatky se neplatí.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Žádost musí být vyřízena do 30 dnů ode dne jejího doručení. Tato lhůta se prodlužuje na 60 dnů v případě stížností adresovaných radě nebo zastupitelstvu města.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Žádní.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Žádné.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

E-mail pro elektronickou formu podání: posta@trutnov.cz , epodatelna@trutnov.cz . Elektronická forma podání musí být doložena v písemné podobě.

28. Popis byl naposledy aktualizován

25. 02. 2020

29. Datum konce platnosti popisu

15. 12. 2023