Domů

Podnět o stanovení místní a přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích.

Zobrazení: základní, rozšířené, úplné

3. Pojmenování (název) životní situace

Podnět o stanovení místní a přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích.

4. Základní informace k životní situaci

Jedná se o místní nebo přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích (stanovení dopravního značení) a užití zařízení pro provozní informace na silnicích II. a III. třídy a místních komunikacích. Na veřejně přístupných účelových komunikacích stanoví místní nebo přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích (stanovení dopravního značení) a užití zařízení pro provozní informace vlastník komunikace se souhlasem příslušného obecního úřadu obce s rozšířenou působností a po předchozím písemném stanovisku příslušného orgánu policie.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Právnická osoba zastoupená oprávněným zástupcem, nebo fyzická osoba způsobilá k právním úkonům a k právům a povinnostem.

 

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Vyplnění žádosti s uvedením požadované místní či přechodné úpravy provozu na pozemní komunikaci, doplněné přehlednou situací s návrhem konkrétní úpravy U veřejně přístupné účelové komunikace žádá její vlastník.

 

7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace

Podáním žádosti na Městský úřad Trutnov, odbor výstavby, oddělení silničního hospodářství a dopravy. Podání lze učinit též faxem či elektronicky (takové podání je nutno do 5 dnů doplnit v písemné formě nebo do protokolu). Řízení je zahájeno dnem doručení žádosti Městskému úřadu Trutnov.

 

 

8. Na které instituci životní situaci řešit

 

Ministerstvo dopravy - u dálnic a rychlostních komunikací

 

Nábřeží L. Svobody 12, Praha 1

 

Tel: 972 211 111 (225 131 111)

 

E-mail: posta@mdcr.cz

 


 

Odbor dopravy a silničního hospodářství Krajského úřadu Královéhradeckého kraje - u silnic I. třídy

 

Regiocentrum Nový pivovar
Pivovarské náměstí 1245
500 03 Hradec Králové

 

E-mail :  posta@kr-kralovehradecky.cz

 


 

Městský úřad Trutnov - u silnic II., III. třídy a místních komunikací

 

Slovanské náměstí 165

 

541 16 Trutnov

 

Po a St :   8.00 - 17.00

 

Út a Čt :    8.00 - 15.00

 

Pá :           8.00 - 14.30

 

Tel.: +420 499 803 291 Fax: +420 499 803 103

 

E-mail: jadudova@trutnov.cz      podatelna@trutnov.cz

 

URL: https://www.trutnov.cz

 

 

 

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

 

Na úřadě předložte:

 

  • návrh na změnu dopravního značení
  • stanovisko vlastníka pozemní komunikace
  • stanovisko Policie ČR, DI Trutnov
  • dokumentaci, případně situaci, z níž je patrné umístění navrhovaných značek a jejich přesné určení 
  • v případě zplnomocnění zástupce - je nutná písemná plná moc

 

 

 

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny. Pro pomoc žadateli vypracoval odbor výstavby žádost, která je elektronicky vyvěšena, nebo je na odboru výstavby MěÚ Trutnov.

 

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

 

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

 

 

 

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

 

V jednoduché věci, nebo záležitosti mající dopad na bezpečnost provozu rozhodne úřad bezodkladně, jinak do 30 dnů; v případě zákazových, příkazových značek a značek upravujících přednost ve lhůtě min. 60-ti dní.

 

 

 

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Policie České republiky DI Trutnov.
Vlastník dotčené pozemní komunikace.

 

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Součinnost v případě potřeby upřesnění podkladů žádosti při projednávání žádosti s účastníky uvedenými v bodě 14.

 

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Žádost s ověřeným el. podpisem lze podat na el. adresu podatelna@trutnov.cz, přílohy následně doložit osobně na podatelnu nebo zaslat poštou nebo datovou schránkou 3acbs2c.

 

28. Popis byl naposledy aktualizován

01. 03. 2012

29. Datum konce platnosti popisu

Na neurčito