Novinkou ve zkvalitňování služeb našim občanům je zavedení vyvolávacího a objednávacího systému na detašovaném pracovišti Městského úřadu Trutnov (v Autostylu). Klienti oddělení dopravně správních agend si po příchodu zvolí, co potřebují vyřídit, obdrží lístek s číslem a vyčkají, než je systém vyvolá.
Nově mohou využít i možnosti objednat se předem na konkrétní den a čas a nebudou tak
muset čekat dlouhé fronty.
Počet klientů tohoto pracoviště se totiž za poslední dva roky významně zvýšil.
"U většiny žádostí na registru vozidel a registru řidičů došlo ke zrušení místní příslušnosti, kdy můžeme
řešit i záležitosti občanů a firem z jiných správních obvodů. S ohledem na nadstandardní otvírací dobu na našem úřadě k
nám právě proto jezdí vyřizovat své žádosti občané z okolních správních obvodů. Díky tomuto systému se usnadní čekání a
vyřizovaní jednotlivých žádostí, neboť klienti nebudou muset ani hledat kancelář, ve které vyřídí jejich žádost,"
dodává Leoš Křemenský, vedoucí Odboru správního MěÚ Trutnov.

