Trutnov, 14. 6. 2016 – V pilotním projektu Ministerstva vnitra s názvem Hodnocení přívětivosti úřadů obcí s rozšířenou působností obsadil Městský úřad Trutnov 3. místo v rámci hodnocení úřadů v Královéhradeckém kraji. „Takové ocenění je pro nás důkazem, že trutnovský úřad funguje dobře a klientům poskytuje profesionální služby. Ovšem neustále je co zlepšovat,“ dodává Ivan Adamec, starosta města Trutnova.
Ministerstvo vnitra ve svém pilotním projektu Hodnocení přívětivosti úřadů obcí s rozšířenou působností hodnotilo přístup městských úřadů k obyvatelům. Celkem se do projektu zapojilo 190 úřadů z celé České republiky. Ministerstvo při hodnocení sledovalo čtyři desítky kritérií značících právě přívětivost úřadu. Důraz byl kladen zejména na využívání on-line služeb a webových stránek, transparentnost, komunikativnost a zvyšování komfortu pro občany přímo na úřadu.
Městský úřad Trutnov byl vyhodnocen jako 3. nejpřívětivější úřad v Královéhradeckém kraji. „Toto ocenění patří především zaměstnancům našeho úřadu, kteří se snaží poskytovat co nejkvalitnější služby,“ vysvětluje tajemník Městského úřadu Trutnov, Jan Seidel.
Slavnostní předávání cen „Přívětivý úřad“ se uskutečnilo v úterý 7. června ve Vzdělávacím středisku Institutu pro veřejnou správu Praha v Benešově, kde si ocenění převzal tajemník Městského úřadu Trutnov. „Rozhodně plánujeme naše služby i nadále zlepšovat. Nedávno jsme například zavedli možnost bezhotovostní platby kartou na pokladně. Nechceme, aby návštěva úřadu byla pro klienty nepříjemnou povinností. Snažíme se jim co nejvíce vycházet vstříc a svou agendu plnit rychle a spolehlivě,“ říká Jan Seidel.
Tajemník MěÚ Trutnov Ing. Jan Seidel
Starosta města Trutnova Mgr. Ivan Adamec a tajemník MěÚ Trutnov Ing. Jan Seidel
TZ - Městský úřad Trutnov získal ocenění od Ministerstva vnitra.pdf
Kontakt pro komunikaci s médii
Mgr. Michaela Dědková
tisková mluvčí
tel. 499 803 309, 735 793 913
e-mail: dedkova@trutnovcz